Bebeksu Ayımıza girdik geceden beri 40 dk bir lavaboya gidiyorum. İdrarım çok az geliyor. Şimdi de kendiliğinden hafif akıntı gibi su akıyor normal mi?
minnosbirkiz Bebeksu doktora gidip görünseniz daha iyi olur ama eczanelerdede turnusol kağıdı var aklınızda olsun, gelen sıvı suyunuz mu değil mi onunla anlayabilirsiniz