Brisii Kızlar bir kaç gündür vajinada iğne batması oluyor ve arkasından da akıntı geliyor 31 haftalıgım bu iğne batması kötü birşeymi
Masalmina1233 Brisii enfeksiyon olabilir mi bende 33 üm aynı şikayet var sanki bebek çıkacak her an 🤦🏻♀️
Feyzaclk Brisii normal diye biliyorum. uygulama açıklamasında da bundan bahsediyordu bu haftalar başlıyormuş batmalar ağrılar falan. Ben de yaşıyorum. Batmalar azaldı ama ağrılar da oluyor
minnosbirkiz Brisii vajinal batma genelde enfeksiyondan oluyor, dilerseniz doktorunuza danışın, tahlil sonrası ona göre bi yol izlenir, eğer enfeksiyon varsada ilerlemeden müdahale edilir ☺️
kevserky Brisii Bi kaç gün önce bende de vardı özellikle ayakta oldukça oldu . Sonrasında hafifledi şuan yok . Ara ara yine geliyor ama . Bence zararsız olduğunu düşünüyorum. Son aylar olduğu için bence öyle bir şey okudum İnternette çünkü. Bağlar gevşemeye başlıyormuş vücut doğuma hazırlanıyor. Kanama olmadığı sürece bence normal yine doktorunuza söyleyince siz
Masalmina1233 Brisii bende öyleyim ama stres yapma bişey olmaz 30 haftadan sonra karın birden büyüyor bebek de baskı yapıyo
Masalmina1233 [silindi] acaba neden oluyor bence baskıdan dır ayağa kalkmaktan korkuyorum sanki heran suyum gelecek Allah korusun 🤦🏻♀️
HanifeAsya Brisii normal canım pelvis kemikleri genişlediği için oluyormuş doktoruma sormuştum zamanla şiddetleniyor ☺️ akıntın artıyor doktorum akıntının kokulu olmadığı sürece sıkıntı yok enfeksiyon değildir demişti
Bet1 Brisii benim de 31+0 da bebek baş gelişti 31+3 de ağrılar batmalar vajinada baskı başladı çok ciddi 31+4 de dayanamayıp acile gittik Bebek dönmüş sırtı vajinadaydi ayakları solda kafası sağda. Doktor bunun çok ağrı yapacağını söyledi ama yapacak bir şey yok işte inşallah pozisyonunu değiştirir en azından batmalar azalır dedi. Enfenksiyon falan yoksa sizinki de pozisyon değiştirmiş olabilir. 32+2 yım şimdi ama ağrılarım çok fazla
Brisii Bet1 bu iş yapmama galan engel mi acaba ya evdeyım cok sıkılıyorum pozisyondan oluyor yani doğrudur
Bet1 Brisii yani benim zaten servikal kisaligim olduğu için yemek dışında bir iş yapmiyorum progestan falan da kullanıyorum. Senin bebiş nasıl duruyor pozisyonu nasıl
Masalmina1233 [silindi] benimde 33 az önce doktordan geldim dedi normaldir bebek doğum şeklini alıyor
reisMom Brisii 38 haftalıgım aynı şikayet bende de var dün doktoruma söyledim sıvı geldiğini bakıldı amniyon sıvısı olmadıgı söylendi bebek kanala mı girmeye calışıyor bilmiyorum sürekli aşagıda hissediyorum zaten