Btl2023 aynen öyle olmayacaksa bile belki düşüne düşüne olacak yani kötüyü çağırma derler ya Allah korusun inşallah sosyal medya da o kadar şey görüyoruz onları görünce hiç mi aklınıza gelmiyor geliyordur ama bu çok üstüne düşülen birşey olduğu için insanlar kafaya takmış durumda bende endişeleniyorum üzülüyorum benimde aklıma geliyor ama iki tane çocuğum var biri 8 aylık olacak birisi de karnım da onları düşünmek zorundayım ve iyi şeyler aklıma getirmem gerek ki o çocuk da mutlu olsun gelecekse rabbim verecekse zaten verir vermeyecekse vermez buna kimse engel olamaz onlar da doğduktan sonra öğrendi bunu bilmiyorlardı belki de çocuk iyileşecek onların da imtihanı bu yani onların oldu diye sizinde olacak bişey yok