Omermomm_ Acısıyla tatlısıyla 30.haftaya ulaştık canım oğlumla, başta asla gelmeyecek zamanlar gibiydi şimdi gün sayıyoruz ona kavuşmak için can atıyorum❤️ sizde durumlar nasıl güzel anneler kaç haftalık oldunuz hamilelik nasıl gidiyor konuşalımm🤗
femme Omermomm_ bu gece 32+0 olucaz insallah :) günlerimiz az kaldi :) Beybim dönmüş bugun doktor oyle dedi . Kg 1850 gr bana az geldi az onu kafama taktım. Bakalim daha var :)
Bet1 Omermomm_ başından beri erken doğum riskiyle çok şükür 32+2 oldum ağrılar başladı artık kasıkta agirlasmalar da başladı 🥲 şu 20 25 gün daha geçse de rahatça ne zaman geliyorsa gelsin artık diyebilsem diye bekliyorum 💙🤲🏻
Omermomm_ femme sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil canım bende çok takıyorum ama yapacak bir şey yok sağlıkla kucağımıza alalım inşallah❣️
Syma_07 femme benimde dönmüş aşkım geçen konuşmuştuk ya gogsumun altında tekme atıyor diye demekki döndüğü içinmiş bizde pazartesi gittik
tubimom femme haftaniz daha var hiç korkmayın kilo alır benim kızımda öyleydi 39. Doğdu 3230 kilo alabileceği şeyler yiyin zamanında gelir inşallah
Ada008 biz de bugun 30+0 olduk hep bu haftaya daha cook var diye dusunmustum simdi de hemen 34,35 haftalik olmak istiyorum zaman gecsin hemen
Omermomm_ Ada008 evet evet şimdi de doğuracakmıyız acaba bizde düşüncesi var hayırlısı ile alalım kucağımıza😊
femme Syma_07 benim oğlan zayıf kaldı herhalde ya doktor iyi dedi kg haftası ile ama bakalim ne olcaz 😊
Syma_07 femme banada benimki zayıf geliyor ama her bebek aynı değilki sağlıklı olsunlar yeter daha var doğuma kadar alırlar daha
femme Syma_07 evet daha var alır da ben 2 kg olmuştur herhalde diye o düşünce ile gidince bi kabulllenemedim 😃 haziran başına kadar muz ceviz bol bol yersem biraz toplar belkide
Omermomm_ inciata şuanlık ara ara ağrılarım oluyor şükür ağırlaşmış durmuyorsun diyolar🙈sağlıkla alalım kucağımıza bebişleri inşallah bunlar da geçer ☺️
Omermomm_ cauuv1 Aaa su gibi geçip gider diye hayal ederken olmadı şimdi🙈sağlıkla alalım inşallah bebişleri kucağımıza😘
gizem_zybk Çok bizde 30+3 olduk ara ara bel ağrıları illaki oluyor 3 gündür de karnıma 2 3 kere ağrı girip gidiyor karnım ağriyinca korkmuyor değilim sizde de oluyor mu kizlar çok pimpirikliyim ben kontorolume 2 hafta kadar var daha hepimiz sağ salim kucağımıza alalim inşallah ❤️🥹
Omermomm_ gizem_zybk Amiin canım oluyor oluyor kötü düşünme bence son zamanları güzel geçirmeye bak stres yapma her yerin ağrıyor acıyor sonra alışırsın😀☺️