Demmet Evetttt günümüzü aldikkk Oğlusum geliyor , kızlar günlerinizi aldinizz miiiiii ?? Şafak kaç kaldiii
Papatyaaa__ Demmet bizde son 62oğlumla biz normal doğum düşündüğümüz için gün almadık ama doğumumuz 25temmuza denk geliyor💙😍
Demmet Papatyaaa__ normal olsaydı bizim de 17 haziran olacakti ama bizim zorunlu sezaryan oluyor , hayırlisi ile gelsin yavrular ❤️
Demmet Papatyaaa__ gebeliğe bağli kalçamda kemik erimesi başldi o sebeple sezaryana döndü 3 aydır koltuk deynekleri kullaniyorum allah kimseye vermesin
Demmet HanifeAsya amin tesekkürler eşim kendi doğum gününü istemistı 8 haziran olsun demisti ama son karar benim oldugundan 6 haziran 🤣
Papatyaaa__ Demmet Amin çok zor bir dönem geçmiş olsun Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasib etsin🌹💞
goncacan Demmet aaa benim esiminde 8 haziran dogum gunu 8i istedi bebegide doktorda onayladi ayni seyleri yasamisiz sasirtici😁
AdaKaranfili Demmet 5 gün kaldı diyor uygulama.normal.dogum bekliyorum.ikinci bebek geliyor . Doğmuyor.bu da nazlı çıktı .39+2 den selamlar
Demmet elaweannesi oğlusumun gelecegini düşündüm valla eşim biraz nazlı doğum günleri konusunda cocuk ergenliğe geldiğinde eşim trip atabilir bizle kutlamiyor diye 😅😅 zaten iki tane ikizler burcuyla huni takmazsam iy 😅