Sahrasema Kizlar 17 haftalık hamileyim bebeği hiç hissetmedim hareket falan etmiyor bu neden kaynaklanıyor korkuyorum iyi mi değil mi yoksa normal mi ikinci hamileliğim bu arada
Puhu_ishak Sahrasema çok normal 20 ye kadar hissetmeye bilirsiniz 2. Hamilelik de olsa, hele kız bebekse genelde daha geç hissediliyormus çok endişe ederseniz bı kalp atışı dinlemeye gidin dilerseniz
elmas34 Sahrasema Normal canım bende 20. haftada korkarak gittim ultrasonda doktor bile şaşırdı ne kadar hareketli bebek diye . Şuan 24. haftadayım bazen cok fazla hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum o yüzden korkma daha cok erken
Ozlmcgrci Sahrasema kaç kat derinin altında canım hissetmemen çok normal kimisi erken hissediyor yada gazla karıştırıyor genelde 20 haftayı gecınce hıssedılıyor diye biliyorum büyümesi lazım güçlenecek ki hareketlerini o şekilde hissedebiliriz
Sahrasema elmas34 etraftan da millet soruyor hareket ediyor mu diye etmiyor diyorum hııı diye bu düşünüyorlar onları kafama taktim
elmas34 Sahrasema ya insanlara bakma onlara kalırsa her şey sorun inan ki. Benim bebiş hala bazen çok hareket ediyor bazen iki gün sesi çıkmıyor
aselirmak3406 Sahrasema benimde ikinci gebeliğim 30+3 dün akşam dan beri hareket yok ne yaparsam yapıyım ve karnım şerit sürekli şuan korkudan hastaneye gidiyorum
Nteo Sahrasema ikinci hamilelikte geç hissediliyor bende gec hissettim daha küçük demişti doktor o yuzdendir bende 20 den de gec hissetmeye başladım