Kızlar merhaba 29 haftalığım pazartesi günü aşı oldum ilk doz biraz geç oldum sağlık ocağından kaynaklı neyse iki gündür kemik ağrım var sanki grip gibi bugün de belim çok kötü ağrıyor uyutmadı kolum desen ayrı sızlıyor ağrıyor ama belim çok kötü sizde böyle yan etkiler oldu mu