Kızlar uygulamaya göre ve sat a göre 5+1 hamile gözüküyorum ama değerim 23 Mayıs’ta 656 çıktı doktor normal ultrosanla baktı keseyi göremedi sizce ben yumurtlama döneminden sonramı hamile kaldım 6 mayıstı yumurtlama dönemi ve 3 hafta sonra gel seninki çok yeni dedi adet tarihime göre çünkü kesenin çoktan gözükmesi gerekiyordu demi yaşayanlar varmı dünden beri düşüne düşüne bir hâl oldum😔