Yzcmerve 12 mayısta hamile olduğumu öğrendim beta 1903 tü . Pazartesi kahve rengi akıntım gelmeye başladı doktor tekrar beta istedi 7150 çıktı doktor sağlıksız gebelik olabilir dedi bugün tekrar kan verdim . Bu gibi durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım