myangelson ya ama verdim 0.01 çıktı 😃😃 dedim yok çünkü adette gecikti geri 3 gğn sonra genel kanda dr alalım dedi alın dedim 2.99 çıkıncaaa aha dedim çünkü yükselmez benimki bulantılarda var onuda biliyorum sonra Aldı başını yükseldi şimdi dün verdim yarın verirsem 2 gün oluyor perşembe bakacam kaç katı artmış sonra cumaryesi vermeye gerek yok eger gene 3 katı artarsa kese gözükür gibime geliyor pazartesi okulda yok nasılsa oğlanı kızı anneme bırakır giderim 😅