Elaylama
Kızlar merhaba, n11'den emzirme sütyeni ve atleti aldım. Ürünlerim bugün elimw ulaştı. Hilarity kruvaze emzirme sütyeni ve yine aynı markanın ekru atletine bayıldım. İnanılmaz kaliteli ve ikisi 45 tl tuttu. Ama her mağazadan sipariş vermeyin başka bi siparişim farklı mağAzadan oldu ama onu beğenmedim. Önerdiğim Mağaza: bemshopping