Derininannesi32 bizde 32+3 üz her hafta başı kontrolümüz var,bir hafta geriliğimiz vardı,pazartesi günü 10 güne çıktığını ve bebeğimin sadece 50gr aldığını öğrendim çok üzüldüm.Sagligi iyi şükür ama doktorumuz böyle gerileme devam ederse doğumu erkene alacağını soyledi.Bizimle alakalı bir durum yok hiç üzülme,stres çok etkiliyor,ve ben bu süreçte yüksek strese maruz kaldım ona bağlıyorum.Bugun farklı bir doktora daha gorunecegim.Umarim hakkımızda hayırlısı olur 🤲🏻🤲🏻