34+6 doktora gittiğimde bebeğimin kafası ve gövdesi 2 3hafta önden gidiyor şuan gözüken kilosu 3300 boyu 49 cm. İnşallah 37 38 de gelir dedi doktorum 39 40ın bebeği yoracağını söyledi normal doğum için Bebeğimin iri bebek olduğunu söyledi Ben çok kilo almadım zaten zayıf biriyim sadece bi göbeğim var bebeğin kilosuna göre karnımın da çok büyük olmadığını söyledi ☺️ bu tarz durumda olan varmı yada bu şekilde doğum yapan normal doğum yapmak çok istiyorum ilk gebeliğim