guzelanne01_ Kubare134 schafer ,Emsan,Korkmaz 3 ündede memnunum ama Ben ilk tencerem schaferde hata yapmışım tahta kaşık çizmez sandım meğerse maffediyormuş günden güne maffoldu Yanmayan silikon kaşıklardan kullanmamız gerekmiiş
Bsrblr Emsan Korkmaz bernardo bunlardan memnunum ben😀 ama kesınlıkle tahta kaşık Çelik degdıgı an onlar bıle çiziliyor🫣 eskı aklım olsa alırdim pazardan çizilsin at hiç üzülmeden bi daha al yapardım 😂😂😂 suan artık çok pahalı bunlar ve gereksız hepsınde aynı pişiyor
ilahiyatciTurkologBirAnne Bsrblr bernardo hiç kullanamadım ama emsan korkmaz kullandım bernardo hala kullanıyor musunuz memnun musuz?
Kubare134 Cey_Cey_ jumbo düşünüyordum ama biraz fazla phalı geldi korkmaz yanda emsan arasında kaldım💕
Cey_Cey_ Kubare134 bende birçok eşyamı jumbo istiyordum ama gün geçtikçe zamlandı alamadım hayaller hayatlar gibi oldu maalesef