Papiiii Kızım doğmak istemiyor sanırım benle mutlu gibi.Birazdan kontrole gidicemm umarim 39+6dan sonra doğar artık.Uygulamaya göre son 1 haftam kaldı bugün hayırlısı artık😊Uygulamaya göre doguran varmi?
ilzannliy Papiiii oğlumla bugün tam 38 haftalığız bakalım her an bekliyoruz bizde ama henüz gelen giden yok 😁
Nuraaa Papiiii hadi hayırlısı Doktor cok ugrastı alslında bırz daha beklesın ama bence bebekden cok benım bedenım artık duramadı cok hasssasım tam 37 haftada dogdu Allah yardım etsın sıze de sag salım kavusun
Papiiii Elilar2225 heee deyesen hele gelene oxsamir maksimum necə həftəyə qədər gozleyirler hekimler normal dogus ucun?
AdaKaranfili Papiiii sende hele dogmuyubsan bajı😂 bizim bu qızlar gelmek istəmir . 39+3 olduq bizdə. Yeqin iyun bebesi olmaq istəyirlər.🤷🤰
Papiiii AdaKaranfili heee yox dogmamisam can.Dünen hekimdeydim nstye baxdi dedi sakitcilikdir🤦😂bu gedisle 40-41 arası dogacam