Mormenekse26 inşallah çok güzel geçer sağlıkla kucağınıza alırsınız , aynı durumdayız benimde haftaya pazartesi yatış var suni sancıyla normal doğum denicez . İnşallah bebişlerimiz bize bir güzellik yaparda kendi sancılarımızla gideriz ya da suniyle normal doğumla kavuşuruz 🤲🏻🩷