38+5 haftalık hamileyim.İki gün önce doktor çatı muayenesi yaparken baya bir kanamam oldu hatta doktor da çok kanadın dedi,ondan sonraki gün yani dün de sümüksü yapıda bir şey geldi iki üç sefer,bir cm de açıklığım varmış.Benim şimdi size sormak istediği şey doktor çatı muayenesi yaparken çatımın biraz zor olduğunu, eğer bebek 3 buçuk kiloyu geçerse normal doğum yapmamın zor olacağını söyledi , şuan da 3 kilo 300 gramız.Benim düzenli bir sancım yok,ara ara gelen ağrılar var sadece,bebek bu kiloyu geçmeden önce suni sancı deneyip doğurabilir miyim acaba diye düşünüyorum dediğim gibi henüz 1 cm açıklığım var,suni sancı ile bu açıklık artırılabilir mi, ona göre Cumartesi kontrolümde bunu söylemeyi istiyorum,deneyimi olanlar lütfen yardımcı olun 💐💐