Kızlar mobilya alacağım, yemek, yatak odası ve koltuk takımı. Kullandığınız markaların beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz yönlerini yazabilir misiniz? Ya da takım içinde şunu alma kullanışsız dediğiniz ürünler neler? Örneğin Ergülden mobilya baktım, 2. Taşınmada vida yerleri oynuyo dedi kullanan kişiler. Ya da yemek odasındaki konsol kullanışsız hiç kullanmadım diyenler oldu. Siz neler düşünüyorsunuz