cemreee__ Kızlar akşam hapını atmayı unutmuşum bişey olur mu şimdi atsam öğlen iğnemde var napcam bilmiyorum
bkts cemreee__ bana doktorum unuttugunda ya da icip icmedigine emin olamadiginda o gunu atla bir sonraki gun yine vaktinde ic demisti, corasprin zaten 1 hafta etkinligini surduruyor korkmayin, iciniz rahat etmezse doktorunuza danisin yine de
hemsireanne55 cemreee__ hiç bir sorun olmaz aynen rutinine atmış gibi devam et hiç atmamak fazlasından iyidir
cemreee__ bkts doktor banada etkisinin bir hafta sürdüğünü söylemişti ama yinede korktum ilk kez unuttum çünkü zaten bir kaç saate iğnemi vuracağım bian unutunca panikledim