Deletedmom_49 ben hamileligimin baslarinda haftada 1 tukettim oncesinde internetten arastirdim yanlis bilinen bilgi olarak yaziyordu bilinenin aksine ton baliginin icerisinde yuksek oranda civa mevcut degildir yenilebilir diyordu. Sonrasinda doktoruma danistim haftada 1 yiyebilecegimi soyledi. Ben balik tuketemedigimden degilde evde 6 adet vardi gebelik oncesinden kalma hazr varkende yiyim dedim her hafta 1er tane tukettim.