15 Mayıs gece saat 2:40da suyumun gelmesiule başladı haftamizi tamamlamamistik bile 37+0da gelmeye karar verdi güzel kızım spinal sezeryan oldum kızım 2110 gram doğdu çok şükür kuveze girmedi bol bol yürüyüş yapın kızlar doğum sonrası yoksa ağrılarınız uzun süre gecmez benim öyle baş ağrım bel ağrım hiç olmadı sadece ilk kalkışta yürürken zorlandım o kadar sonra zaten düzeldi şuan 1 haftalık olduk her işimi kendim görüyorum sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz😊😊