27+2 günlük kız bebeğe hamileyim 👼 Normalde bir özel hastanenin doktoru evimin yakınında tıp merkezine geliyor orda muayene oluyordum. Şimdi ise hem güzel heöde uygun bir hastane arıyorum. yılbaşı sonrasına geldiği için zamlanıyormuş doğum fiyatları. Şuan normal doğum gözüküyor dedi doktorum ama bu kilosu ileride biraz yani 4 kiloyu geçerse sezaryen olabilir dedi. Onun için zorda kalmadıkça sezaryen yapmıcak iyi bir doktor arayışındayım. İstanbul/ Gaziosmanpaşa- Beşyüzevler de oturuyorum
İlk bebeğim bilgili olan annelerden yakın fiyatı uygun özel bir hastane önerisi istiyorum 😊