Merhaba anneler bu 2. Çocuğum ama ilkinden nedense farklı ilkinde 35+0 da doğdu ama hatta 20 kilo almıştım hiç şikayetim olduğunu hatırlamıyorum şimdi 31+3 hamileyim ama bel ağrım var sanki adet olacam gibi bu bel ağrısı normal mi ilki sezeryandı onla alakalı olabilir mi ne iyi gelir ? Haftaya gidecem doktora erken gitmemi gerektiren bişey var mı fikir verirseniz çok memnun olurum anneler