Derosasnne Kozlar selam .8 saatlik araba yolculuğu yapacağım .Dr pıhtı atabilir tavsiye etmiyorum yol çok uzun dedi .Uzun yolculuk yapan oldu mu hiç aranızda .21 haftalık gebeyim bu arada
Havvaca Dr tavsiye etmiyorum demiş ben gittim bı şey olmadı desem gidecek misiniz. Hadi bana bir şey olmadı diyelim size olmayacağının garantisi var mi. Burda tam olarak ne duymak istiyorsunuz anlamıyorum
Seyma-10 Hamileliğim boyunca istanbul Sakarya arası gidip geliyorum o bile o kadar zorluyor ki 2 3 saatlik olmasına rağmen doktorunu dinlemelisin bence riske atma