5yildansonrA bu hamilelikte en çok anneme olan sevgim ve düşkünlügüm arttı hemde çoookk.. gerçekten zormuş😓 her gün ayrı bir şey ekleniyor 4 gündür bel ağrısından ölüyorum uyuyamıyorum hiçbir şey fayda etmiyor 36+4 😔
Gecen gün nst de sancım çıktı yine öyle olacak sancılar artıp da doğum olacak diye çok korkuyorum en azından 2 hafta daha dayanır umarım kızım 😓