Askagul13 en önemlisi sağlıklı olması tabiki ve hayırlı evlatlar olsun inşallah 🙏🏻 Ben 18 haftalığa kadar pek kesin bakmadım açıkcası ( gerçi kesin diye biley yok 😌) sonra kendimce kesin kız olarakkıyafetlerini almaya başladım bende içimeden hep kız olarak geçiyordu öyle oldu diyelim 😌 ama diyorum erkeğide evlat ayırılmaz