Kızlar doktorum temmuz 1 doğum olacağını ama daha erken de olabileceğini söyledi burda bakıyorum bazıları 35. 36. Haftalarda doğum yapmış benimki de erken gelir diye korkuyorum 1 2 haftadır aşırı adet ağrısı gibi ağrım var sırtım bayağı ağrıyor size doktorun dediği güne mi denk gelecek yoksa sizde bi haber misiniz benim gibi