Belmaa16 17 aylıktı. Ben de çok gözümde büyütmüştüm öncesinde bir süre konuştum artık meme emmeyeceğini anlattım sakin sakin ama istiyordu veriyordum sonra uyurken verdim veya uyuyacağı zaman (direkt kesmedim yani) bir hafta böyle sürdü. (Ne kadar doğru bilmiyorum yapmam dedim ama salça sürdüm.) Ardından uf oldu falan dedim sadece baktı öyle emmek istemedi bant yapistirdim acıyor annecim uf oldu süt bitti falan dedim gündüz anlıyordu hiç emmiyordu ama gece biraz zorlandım 3 gün falan kriz geçirdi biraz sabretmek gerekiyor sadece. Çok ağlıyor vereyim derseniz yine başa sararsiniz ve daha da çok ağlar. Şimdiden kolay gelsin bir haftada net bıraktık. 😊