İyi akşamlar hanımlar bebeğim 3bucuk aylık bu zamana kadaryarım kundak yaparak uyuttum tabi sabaha dogru sıkıya gelemeyip kollarını çıkartıyor, sorum şu 4aylık olunca en geç kundağı bırakındıyorlar dönuyor dıye bebek sorun olurmuş , ee benım bebeğim kundakla uzun uyuyabiliyor , kundaksız kendini boşlukta hissedip uyuyamayacak uykuları hep bolunecek o zaman ne yapmalıyım ben ?cunku kolunu bazen açıkta bırakınca emziğini atıyor sonra başlıyor kıvranmaya ağlamaya parça parça uykular