Nagihan5454 36+4 geçmeyen asla ama asla süt , soda gaviscon şak diye oturuyor böğrüme birşey çok kötü bir hissiyat yatsan yatamazsın kalksan kalkamazsın ne yapabilirim midem için kızlar varmı benle aynı kaderi yaşayan
guzelanne01_ Nagihan5454 help help😂Ben ve bu saat oldu yatamıyorum Magnezyumumu artırdı doktorum ve parol içiyorum ileriye gidince ılık duşta iyi geliyor yapacak çağre yok başka 35 haftama girmiş bulunmaktayım bende ,Birde bana salatalık yemek iyi geliyor dondurmada hafifletiyor
Minigininannesi Nagihan5454 tahin helvası veya tatlı elmanın kabuğunu soyup yiyin ikisinde mide ağrısına iyi geliyor