Kızlar 32+1 haftalık hamileyim.Bazen hızlı türürsem kasığımda ağrı oluyor ve geçiyor hemen.Ama daha önemlisi özellikle geceleri 3 gündür göbek deliği etrafında ve karnımda hafif ağrı var , sancı şeklinde olan bir ağrı değil.Ve bel boşluğumdada ağrı oluyor. Ve bebişi bazen dışardan hıssedıyorum sertliğini.Bu normal bir süreç mi? Sancım olmadığı için ve günde yarım saat 1 saat sürdüğü için ciddiye almadım,ilk gebeliğim bilgimde yok.Bu erken doğum sancısı mı oluyor ya da erken doğum sancısı hiç durmadamı ağrı yapıyor.Yardımcı olursanız sevinirim