subatmasali Arkadaşlar cevap verir misiniz yaklaşık 1.5 saattir uzanamıyorum karnımın içi ağrıyo çok huzursuzum kaburgalarıma vuruyo ağrısı 19+5 haftalığım asla yatamıyorum rahat bir pozisyonum yok doktora gitmeli miyim bişey olur mu
guzelanne01_ subatmasali Acile görün istersen canım haftan daha erken rahatsız edici olmamalı yinede normal yada anormal doktor bilir
ridakegzo subatmasali canım bır soda iç belki gazın vardır.Ama benimde karnımın içi ağrıyor 32+1 detim bende.Sancı şeklinde değil ama böyle göbek deliğimden yayılan bir ağrı gibi.Ve belimede vuruyor birazcık.☹️
Bsrcip subatmasali gaz olabilir canım boyle durumalarda yarım çay kaşığıyla kimyon yutuyorum üstüne su içiyorum. Dene istersen faydası olmazsa gidersin
subatmasali guzelanne01_ asla yatamıyorum boşluğum ağrıyo kaburgam falan meyve yedim acaba o mu yaptı
guzelanne01_ subatmasali oladabilir olmayada bilir ama şuan için erken biraz huzursuzluk 35 haftalığım ben yeni başladı bende gayet normal Seninde normal olabilir en güzeli doktora gitmelisin Yada bekliyim diyorsan ılık bi duş al parol iç rahatlatmazsa gidersin
subatmasali ridakegzo yazarım tabi şuan maden suyu içtim biraz iyiyim sanırım bebek sağ tarafta ondan şişti orası ve hafif ağrı yapıyo
Bsrcip subatmasali sodanin içinde karbonat olduğu için gaz yapar. Bağırsak gazı için etkisi olmuyor mide şişkinliğine iyi geliyor sadece
Ftma_15 subatmasali merhaba geçmiş olsun nasılsınız geçti mi bnde olmuştu 19. Haftada anı anı ağrı giriyordu geçti umarım birseyiniz yoktur
subatmasali ridakegzo gaz sıkışması olmuş Allah a şükür bebek sağlıklı bide apandistten şüphelendiler
ridakegzo subatmasali canım apandis aslında ultrasonda falan görünür.Bugün daha iyimisin? Sakın karnına sıcak su koyma.Benim apandısım patladı o şekilde.Ama apandiste halsizlik, iştahsızlık, ağrı, ishal yada kabız durumu vsde oluyor
subatmasali ridakegzo ultrasonla görülmüyomuş kanla baktılar yok koymuyorum sıcak su yine ağrım oluyo arada ama iyiyim henüz vücut gazı atamadı 🌸