Mrve12 ben ilk verdim tutmadı. 2.5 aylıkken veridm tutum. Memede uyuyor memeyi cekince uyanıyordu. Emziği deniyim acaba tutar mı dedim azcık elimle agzında beklettim uyuyana kadar ayagımda sallamaya başladım aynı zamanda. Bu sefer tuttu. Gercekten kolaylık gece uyanınca emziği veriyordum uyuyordu geri. Tek korkum ya bırakmazsa 2 yas sonrasında emerse damak diş yapısı bozulur sorunuydu. Ama kzıım 10.ayında kendisi biraktı. Bir gün uyumaya yataga geldik tuttu attı emziği yatagın arkasına bay bay yaptı bir daha istemedi bende vermedim madem bıraktı hadi yallah 🤣✌️
Şuan 2.ye hamileyim yine vericem emzik ona da 2.ayında başlatıcam tutarsa tabii.