Mavi5454 Tuvalete çıktıktan sonra kahverengi akıntı geldi ilk bebeğim düştü bu 18+1 gebeliğim sizce kötü bişey mi yardım edin lütfen doktora gidiyorum şimdi
Aslibali Mavi5454 her leke kötü diye bişey yok. Doğru olanı yapmışsın. Progestan verir muhtemelen. Sakince git panik yapma. Buraya da yaz lütfen.