Birkucukmucize 34 haftalık olduk ve bebis doğdu butonu geldi zaman geçmiyor bu zamanlar gelmez diye dusunurken şükürler olsun bu günleri de gördük sizle kaç haftalık oldunuz
Birkucukmucize Kubrakarahan sonra bir anda bakmışsın karnın kocaman olmuş bebek büyümüş doğuma bir kaç hafta var
Kubrakarahan Birkucukmucize amin inşallah o günleri de görürüm🥹🩷🙏rabbim bekleyen isteyen hamile herkesin kucağını doldursun sağlıklı doğumlar hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏
Azeriqizi Birkucukmucize 34+0olunca bebek dogdu butonumu geliyor canim? Bu postlardan baya goruyorum ama bilmiyorum nr oldugunu.Biz 33+6 haftamizdayiz cok sükür
Birkucukmucize Azeriqizi evet canım 34+0 da bebek doğdu butonu geliyor senin de son 1 günün kalmış gelir yarın buton
TugSozTan Ayyy şimdi girdim bebiş doğdu butonu gelmişşşş zaman o kadar hızlı geçti ki hamileliğimden hiçbir şey anlamadım oysaki çok sevmiştim