Atmacabebek Güzel anneler 24 Mayıs yani sabah sezeryana giriyorum 38.hafta da alalım dedi Dr bebisimiz geliyor tavsiye onerilere açığım 3. Doğum ama 10 sene ara verdikten sonra korku heyecan hepsi bir arada rabbim bana herkeze yardım etsin
Bulbulyuvasi Atmacabebek canım sağlıkla al kucağına stres yapma çok hadi hayırlısıyla git gel doğum hikayeni merakla bekliyorum 🥲❤️
Hasrettmom Atmacabebek Atmacabebek İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sabaha kadar sancı çektim muhtememen benim doğum da bugün olabilir yada yarın 🥹❤️
Hilalyrdkll Atmacabebek benimde son 5 gün uykularım kaçıyor hep rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🥹
Melisamelisa345 Allah yardımcın olsun. Benim de yarın ameliyatım var inşallah ikimiz de sağ Salim kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏 heyecandan uykum yok 😣
Atmacabebek Güzel.dilekleriniz için Allah razı olsun rabbim hepimizin yardımcısı olsun bende uyuyamadım diyebilirim şuan 5 bucuga geliyo saat oturdum bekliyorum daha 3 saat var hastaneye gitmeye