Snmkrby1_ Kızlar 31 haftalık hamileyim şu sıralar 1 hafta içinde diyebilirim karnım çok aşağı indi bir sorun olur mu ne yapmam gerekiyor erken doğum riskim de yok normal mi değil mi kafamı kurcaladı biraz bilgi verebilir misiniz?
efemom_ Snmkrby1_ bende 31 haftaligim benimde karnım sanki aşağı indi gibi geliyor çevremde gören herkesde öyle demeye başladı çünkü erkek bebek benim sivriydi baya doktora haftaya gidicem o zaman belli olcak artik
Snmkrby1_ efemom_ benim bebiş de erkek bu ara fazlasıyla indi aşağı yarin randevum var umarım bir sıkıntı yoktur