Herkese iyi geceler. Haftaya dogum tarihimizi aldik. Ama hala kafamda asla netlestiremedigim sey, genel mi yoksa epidural mi? Ben travma yasayacagimi dusunuyorum ama vucudumun kendine gelmesi, bebege ilac gecer mi korkusu kafami allak bullak ediyor. Hep hayalim normal dogumdu ama bebek cok iri, doktorum riske atmayalim, cok heyecanlisin kaldiramayabilirsin diyor. Aneztezi uzmani ile o gun kararlastiracagiz ne olacagini.. bana fikir verir misiniz? Inanin cok ama cok korkuyorum dogumdan. Hayatimi kaybeder miyim diye bile endise duyuyorum cogu zaman..