Nuross Kızlar 31 haftalık hamileyim 4 gündür ishalim ve buna da karın ağrısı eşlik ediyor tuvalete çıkınca ağrı falan kalmıyor.Bu durumu yaşayanınız var mı.Ne ile beslenir isem ishalden kurtulabilirim
guzelanne01_ Nuross acile gitmelisin canım uzun bir süre çünkü hamilesinde sıvı kaybı yaşıyorsun şuan bebeğinede Allah korusun zarar verir serum takılmalısın ,İshalede iyi gelen durduran muz,Asitsiz kola ama senin 4 gün olmuş şuan beklememeni öneririm
ErhanKubra Nuross haftasonu bende aynısını yaşadım kusma da vardı 3 serum yedim anca geçti doktora git bence
Nuross guzelanne01_ muz yoğurt kefir hepsini tükettim ama bir faydasını görmüyorum acile gittiğim de yapılan serum ne işe yarıyor
guzelanne01_ Nuross ishal Çok önemli bi durumdur canım sıvı kaybı yaşamak demektir ki sende hiç biri işe yaramamış Allah korusun rotovirüsü de olmuş olabilirsin(Yani zehirli ishal)Hiç bir sorun olmamışta olabilir Yinede sıvı kaybı demektir bu serumla sıvı kaybın tedavi edilir kesecek ilaçlar kullandırılır gebeler için olandan
Pinar4588 Nuross kefir aksine bağırsakları çalıştırır canım. Patates haşlaması,leblebi,muz yiyebilirsin aradaki su kaybını kapatmak için bol su tüket ama 4 gün olmuş doktora görünmelisin bence