Bu sabah uyandigimda göğsümün orda kurumuş leke vardi gece yatarken yoktu hatırlamıyorumda, sol göğsümde iki yerde. Sanki bisey dökülmüş kurumuş renksiz. Ben süt olduğunu düşündüm ama bu haftada mümkün mü gelir mi sizce ? Yasayan var mi böyle bi durum? 👀