Eda038 33 haftalık hamileyim. Geçen gün hareketleri çok az hissedince acile gittim. Nst çekildi, bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Kendinizi uzun süre aç bırakmayın, saat başı bişeyler atıştırın dediler. Gün içinde 10 hareketini sayabiliyorsanız bir sıkıntı olmaz dediler