Aseleft benim de açlık ve 3 aylık iyi hatta daha da gerilemiş, 7.5 aylık hamileyim hiç kilo almadım, bebeğin suyu normal ve iri değil ama gebelik şekerim var. bir de 50 mg için 2. saat 150 fazla geldi bana. ben 75 yaptırdım. o doymama hissi şeker düşmesinden. 2 saatte bir ara öğün ekle kuruyemiş-süt, 1 porsiyon meyve ya da bir kase yoğurt gibi