Bebetooo0 benimde başta çoktı spnra ortalara dogru baya gevti güzelleşti cildim smdi 37 haftalığım üç dört haftadır sapıttı cenem falan köyüydü baya duadklarımın rengi gitmişti hamileler için olan güneş kremini aldım sabh yüz heliyle yıkyorum onu sürüyorum gecede aynısnı yapıyorum baya gecti arada yine ckkıyo ama smdi baha toparladı