Kızlar özel hastane takipliyim. 37+1 iz. Doktorumun hemşiresi emzirme doğum vs bilgilendirmeler yaparken gçğüs ucu kremi kullanılmasını asla önermediğini yara olursa anne sütünün iyi geldiğini söyledi. Ne olursa olsun emsirmeye uygun deselerde bebekler o tadı alır kokuyu alır dedi. Sizin doktorlar hemşireler ne diyor bu konuda