Kubrakarahan Kızlar 3 gündür başım sürekli ağrıyor parol almak istemiyorum 3 günde bi kez içtim neden olabilir acaba bu haftalarda normalmidir
semaylmz34 Kubrakarahan Bende de baş ağrısı oluyodu gebelikte normal dedi bana doktor ben at kestanesi kremi kullandım o iyi geliyodu tavsiye ederim
Antalya0772 Kubrakarahan benimde öyleydi tansiyon çıktı bence git bir bakın bana makine alıp takip etmemi söylemişti eve makine aldım
Kubrakarahan Havvaca tansiyon problemim yok cihazımda yok nasıl anlayabilirim yarın doktora gitsem anlarmı acaba
Sukran2022 Kubrakarahan yarın bi doktora git tansiyonuna baktır kendin içmediysen bile parol u serum şeklinde al rahatlatır sonra bir süre ağrımıyor benim de 3 gün sürdüğü oldu ve oluyor yani arada bende 19. Haftamdayım
Havvaca Kubrakarahan öncesinde olmasa bile gebelikte oluyo. 3 gün uzun bir süre. Acile gitme sansin varsa bir bir ölçtür derim canım. Hem parolu serum olarak takarlar daha rahat edersin 💞
Kubrakarahan Havvaca gittim geldim kuzum tansiyon değilmiş cok sükür parol içebilirsin dedi tansiyon olmasından korkmuştum değilmiş allahtan
Havvaca Kubrakarahan süper canım çok sevindim. En azından için rahatlamıştir.. geçmiş olsun karanlık odada uyu parol içip iyi gelir inşallah
DmlnrKrnz Bende bugünden beri hastanedeyim hiç geçmeyen bi baş ağrısıyla uyandım sabah parol serum da yedim geçmiyor tansiyonum da normal 22. Haftamdayım size de birşeyler dediler mi bundan olur diye