Erva123456 Merhaba herkese.Dr.muayenemin olduğu gün 15+2olucaz sizce cinsiyet ögrenebilir miyi gittigimde.Ögrenirsem de bu haftadan sonra.değisme olur mu.
Crocus20 Erva123456 15. Haftadan sonra net bir şekilde belli olur. Eğer pozisyonu uygunsa bebişin. Ben oğlumu 18. Haftada öğrendim sürekli bağdaş kurup oturuyordu göstermiyordu. Bakalım şimdiki bebişimi ne zaman öğrenicez🥰
ilaydadgnysr Ben de 12 de öğrendim ama kesin olarak 14 te söyledi pozisyonu iyiydi. Değişme olmaz artık kesin görünüyor da dedi. Ultrasondan önce tatlı şeyler ye ve 20 dk kadar hafif tempoda yürü ki hareketli olsun bebek göstersin kendini
Erva123456 ilaydadgnysr tmam cnm inşallah dediklerini yapicam.Umarim ogreniriz hiç cinsiyetçi biri degilimdir ama insan merak.da ediyor bi yandan 😊