Ummuhan64 Canım olmuş 36. Hafta :D artık doğuracaksın. Toksoplazma riskinden dolayı yemeyin diyorlar ama bende tükettim iyice pişirerek ve güvendiğim yerden. Bu zamana kadar birşey çıkmadıysa Allah ın izniyle çıkmaz inşallah. Sağlıkla doğsun inşallah.