Seherrr25 Hayırlı geceler ☺️Kartal araştırma Hastanesi’nde doğum yapmış olan ya da yapacak olan var mı ✨
Seherrr25 İnşallah herşey güzel geçer 😊Memnunmuydunuz acaba nasıldı benim de ilk doğumum ve biraz korkuyorum açıkçası