Deebg
7+5 haftalık hamileyim doktor 1 hafta geriden geliyor geç döllenme olmuş dedi bebek görünmedi direk kürtaj yapalım dedi doktor başka bir doktora gittim ve 1 hafta daha bekleyelim dedi yolk kesesi bozulmaya başlamış gibi bebek çok sağlıklı görünmüyor ama cuma net konuşuruz dedi böyle olup gebeliği sağlıklı devam eden var mı lütfen iyi örnek duymaya çok ihtiyacım var 😐😢
Bussraefe
Canım benim son adet tarihime göre öğrendiğimde 8 haftalık dedi sağlık ocağındaki ebe. Kadın doğuma gittiğimde ise 6 haftalıktı. Aynı şekilde geç döllenme olmuş dedi. Kese oluşmuş ama kalp atışı Yok 2 hafta sonra tekrar gel dedi. 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışınıda duyduk elhandülillah. Şuan 29+3 haftalık hamileyim. İnşaAllah sende duyarsın kalp atışını canım