Seymanurbozdag12 Allah için yaşayan varsa yazsın çok korkuyorum bebeğim 7 haftalık bugün gittik kalp atisi duyulmadı doktor da çok detaylı bisey demedi 10 gün sonra gel dedi normal mi duyulmaması çok korkuyorum 🥺🥺🥺🥺
mervee19_ Seymanurbozdag12 hiç korkmayın bende aynı durumu yaşadım ama bir hafta sonra gittiğimde duyuldu geç döllenme olmuş demişti Allah’ın izniyle güzel sonuçlar alırsınız insallah hep iyi düşünün iyi olsun
mervee19_ Seymanurbozdag12 bana doktorum erken doğum riskin var dedi yani o kadar çok şey yaşadım ki mesela hep erken doğacak diye korktum kendimi sıkıntıya soktum stresten bebeğe bişey olgcak diye korktum sonrasında farkettik ki herşey olacağına varıyor şuan çok şükür 32 haftalık olduk bı sıkıntımız yok herşey Allah’tan biz sadece bıseyleri yaşayıp göreceğiz
Seymanurbozdag12 İnşallah dediğiniz gibi olur Allah’ın dediği olur ama inşallah duyarız 10 gün nasil dayanicam bilmiyorum çok ağlıyorum 🥺🥺